Nog ongeveer één week en dan gaan we!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Elise Feijen - WaarBenJij.nu Nog ongeveer één week en dan gaan we!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Elise Feijen - WaarBenJij.nu

Nog ongeveer één week en dan gaan we!!

Door: Elise Feijen

Blijf op de hoogte en volg Elise

17 Februari 2016 | Nederland, Zwolle

Hallo allemaal,

Ik ben Elise Feijen en ik studeer aan de Katholieke Pabo in Zwolle. Voor school moeten we het tweede semester gaan stagelopen of studeren. Waar je dat doet maakt niet uit, je kan in je oude stagegroep blijven of je kan bijvoorbeeld gaan stagelopen in Amsterdam. Ook kun je ervoor kiezen om stage te gaan lopen in het buitenland en dit is wat ik ga doen! Ik vertrek op 25 februari samen met Anne-Gré, Lynn, Melissa en Wiep naar Paramaribo in Suriname. Wij hebben samen een huis (knalroze!!) gehuurd, waar wij met zijn vijven voor drie maanden gaan wonen.

Alles is geregeld: paspoort, vaccinaties, visum, vliegticket en het huis. Nu alleen nog de koffers pakken (hopen dat dat goed gaat). Ik heb er onwijs veel zin in en ik ben benieuwd wat mij te wachten staat! Op deze manier wil ik jullie op de hoogte houden. Veel leesplezier!

Liefs, Elise